Kom godt i gang

Læs vores brochure her:

WiseCon brochure

 

Vi ved, at et rotte- eller museangreb kan være en stressende og skræmmende situation at stå i.

Vores distriktschefer er rustet til at give dig en professionel vejledning og sammen kan I finde den løsning, som bedst kan løse dit problem.

Vi anbefaler derfor altid, at du kontakter den WiseCon distriktschef som er knyttet til dit område inden du laver en bestilling. Derved er du sikker på at få bestilt det korrekte udstyr.

 

Distriktschef Region Hovedstaden og Sjælland

Michael Wieland

Email: mbw@wisecon.dk

Mobil: 21263493

 

Distriktschef Region Midt- og Nordjylland

Danny Rod

Email: drd@wisecon.dk

Mobil: 21497347

 

Distriktschef Region Syddanmark 

Anette Christensen

Email: avc@wisecon.dk

Mobil: 21525332

 

 

SIM-kort til WiseCons udstyr

For at sikre at du får bestilt et SIM-kort der virker, bedes du venligst læse nedenstående. 

Vi anbefaler SIM-kort af typen Machine-To-Machine (M2M) Denne type SIM kort er beregnet til at sidde i IOT maskiner, som fx WiseCons fælder.

Her er en liste over de funktioner et SIM-kort skal have, for at virke i en af vores fælder.

  1. Oprette forbindelse til internettet, via. EDGE/2G* (*SIM kortet må ikke tvinges til at bruge 3G)
  2. Sende og modtage sms på ét og samme nummer
  3. Pin lås skal være slået fra** (** Kan gøres ved at sætte SIM kortet i en mobil)
  4. SIM kortet må ikke være taletids kort

Vi anbefaler at du køber SIM-kort hos TDC, men du kan også få SIM-kort der virker i vores fælder fra disse teleudbydere:

  • TDC
  • Telenor
  • Telia
  • Plus diverse underudbydere der bruger ovennævntes telenet.

Følgende teleudbydere kan IKKE levere SIM-kort til WiseCon fælder:

  • 3 DK
  • Plus alle underudbyderer der bruger 3 DK’s telenet

SIM-kortet er det, som gør WiseCon fælder intelligente. SIM-kortet gør det muligt for fælden at sende information, til brugeren igennem sms og email. Samt, giver muligheden for at følge fælden på WisePlan, hvor alt data fra fælden kan aflæses.

Skal vi hjælpe dig med at bestille SIM-kort?

Så skal du kontakte vores Service- og projektchef Freddy Dichmann på:

Mobil: 61191088

WiseCon har et serviceværksted tager sig af reparationer af WiseCons produkter.

Produkter må IKKE sendes til WiseCon uden forudgående aftale. 

Udfyld derfor venligst reparationsformularen som du finder her.

Kontakt vores service- og projektchef Freddy Dichmann angående reparationer på:

Email: freddy.dichmann@anticimex.dk

Mobil: 61191088

WiseCons serviceafdeling tilbyder at montere, reparere og vedligeholde WiseTrap fælderne for jer.

Med en serviceaftale fra WiseCon er I er sikret, at jeres fælder altid er i drift. I har overblik over jeres fælder uden at skulle bekymre jer om at skulle tilgå kloakken. Vi overvåger jeres fælder hvorved I garanteres en optimal drift og løsning af eventuelle driftforstyrrelser. I forbindelse med batteriombytning inspiceres fælden og testes med prøveskud.

Afhængig af jeres behov, tilbyder vi 3 forskellige serviceaftaler.

Den mest populære er vores Guld service. Guld service ordningen, er en skræddersyet løsning til f.eks. boligforeninger, og den vælges i langt de fleste tilfælde, fordi den indeholder en udvidet garanti af skelbrøndsfælderne, og dækker alle eventuelle reparationer i serviceperiodens løbetid på 3 år. Hvis et problem opstår sikrer en guld service aftale at fælden erstattes under reparationen, så dit værn mod rotter hele tiden er intakt!

Se nærmere beskrivelse af de forskellige aftale typer herunder:

Alle priser er eksklusiv moms. Prisen for en serviceaftale forudsætter en tegning af en 3-årig aftale. Serviceaftalens almindelige vilkår fremgår af vores Udlejnings- og servicebetingelser.

Guld service

Til dig der bare har brug for at det virker! Med WiseCon Guld Service er du sikret et altid funktionsdygtigt værn mod rotter. 

  • Batterierne skiftes og fælderne funktionstestes hver 3 måned. Med Serviceordningen er der ingen anskaffelsesomkostninger eller løbende udgifter til batterier og “opladestationer” i Serviceperioden.
  • Der er mulighed for forlængelse af Serviceordningen efter de første 3 år med yderligere 3 år. Betingelsen er: At WiseCon allerede har haft en Serviceordning de 3 første år – Så er vi nemlig sikre på, at fælderne er korrekt serviceret og vedligeholdt.
  • Du skal ikke bruge unødig tid, omkostninger og ressourcer på en fremadrettet sikring og bekæmpelse  – Den klarer WiseCon!

Pris 395,- per måned

Sølv service

Løsningen til dig der vil have hjælp til overvågning  og løbende ombytning af batteri. 

  • Batterierne skiftes og fælderne funktionstestes hver 3 måned. Med Serviceordningen er der ingen anskaffelsesomkostninger eller løbende udgifter til batterier og “opladestationer” i Serviceperioden.
  • Der er mulighed for forlængelse af Serviceordningen efter de første 3 år med yderligere 3 år. Betingelsen er: At WiseCon allerede har haft en Serviceordning de 3 første år – Så er vi nemlig sikre på, at fælderne er korrekt serviceret og vedligeholdt.

Pris 295,- per måned

Bronze service

Den simple løsning til dig der vil have hjælp til overvågning  og ombytning af batteri, for mindst mulig løbende udgift. 

  • Batterierne skiftes og fælderne funktionstestes hver 3 måned.
  • Du køber selv ekstra batterier og opladestation, og har selv ansvar for at sikre at batterierne er fuldt opladt inden skift. Det er således altid er dine egne batterier, der bruges i fælderne. 
  • Der er mulighed for forlængelse af Serviceordningen efter de første 3 år med yderligere 3 år. Betingelsen er: At WiseCon allerede har haft en Serviceordning de 3 første år – Så er vi nemlig sikre på, at fælderne er korrekt serviceret og vedligeholdt.

Pris 240,- per måned

Salg af WiseCons produkter i udlandet

WiseCon har udlandske partnere, som forhandler vores produkter i de lande, som du kan se herunder. Kontakt venligst den kontaktperson der står ud for følgende land, som vil hjælpe dig videre. 

Australien: 
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Belgien:
Inge Mette Pretzmann – email: imp@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Finland:
Inge Mette Pretzmann – email: imp@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Frankrig: 
Kim Kjær – email: kk@dantons.fr – mobil: +33 6 18 01 07 01

Færøerne:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Holland:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Island:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Italien:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

New Zeeland: 
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Norge:
Inge Mette Pretzmann – email: imp@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Polen: 
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Rumænien:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Schweiz:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Spanien: 
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Sverige: 
Inge Mette Pretzmann – email: imp@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Tjekkiet: 
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

Tyskland:
Svend Erik Laursen – email: sel@wisecon.dk – mobil: +49 152 01557310

Østrig:
Klaus Baagøe-Nielsen – email: kbn@wisecon.dk – tlf.: +45 48 79 93 78

 

Hvis vi ikke er repræsenteret i dit land

Kontakt VP i salg og marketing, Klaus Baagøe-Nielsen på hans email kbn@wisecon.dk med en anmodning om, hvad der er muligt, og hvordan I kommer videre i processen.